بیوگرافی شناسی

ساخت وبلاگ
اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عبدالرزاقی

نظر الیکا عبدالرزاقی در مورد نقش جدیدش -آکانظر الیکا عبدالرزاقی در مورد نقش جدیدش,سخنان شهرزاد کمال زاده درباره فساد سینمای ایران,مصاحبه با افسانه پاکرو+تصاویر,مجری که حرف هایش را با کسی هماهنگ نمی کند,ویشکا آسایش,پشت صحنه «هالهِ در حاشیه»,

آکاایران: نظر الیکا عبدالرزاقی در مورد نقش جدیدش

آکاایران: الیکا عبدالرزاقی جزو بازیگران ثابت «دورهمی» است. عبدالرزاقی در گفت وگو با «صبا» درباره این تغییر و تحول ها عنوان کرد: وقتی این تغییرات به وجود آمد در ابتدا نقش قبلی را بیشتر دوست داشتم چون روی آن بیشتر کار کرده بودم و برای لحظه به لحظه اش تمرین کرده بودم.

به گزارش صبا, آن نمایش ها که چندماه اول از «دورهمی» پخش می شد آن طور که تصور می شد جذابیت نداشت و به همین خاطر پس از رفتن مهراب قاسم خانی تغییراتی در شکل نمایش ها و تغییر تیپ ها و نقش ها به وجود آمد و الیکا عبدالرزاقی هم با نقش دیگری همراهی اش را با «دورهمی» ادامه داد.

عبدالرزاقی در گفت وگو با «صبا» درباره این تغییر و تحول ها عنوان کرد: وقتی این تغییرات به وجود آمد در ابتدا نقش قبلی را بیشتر دوست داشتم چون روی آن بیشتر کار کرده بودم و برای لحظه به لحظه اش تمرین کرده بودم. برای فرم راه رفتن، نوع حرف زدن و حتی طراحی لباسش جلسات مختلفی فکر شده بود. خیاط های مجموعه ایده های بسیاری برای لباس ها داشتند که آنها را اجرا کردند و همین لباس ها در سری اولیه برنامه به من برای رسیدن به نقش خیلی کمک کرده بود. ایمان امیدواری در گریم نیز به من یاری بسیاری رساند تا به نقشم نزدیک شوم اما به یک باره و در عرض 48 ساعت همه چیز تغییر کرد و ماجرا شکل دیگری به خود گرفت. از آن به بعد بنا شد با ابعاد دیگری بازی کنیم و این موضوع روزهای اول برای من خیلی سخت بود و فکر می کردم نمی توانم خودم را به نقش برسانم چون روی آن مثل نقش قبلی فکر نکرده بودم اما به مرور متن ها عوض شد، شکل و ابعاد نقش تجلی پیدا کرد و برایمان تیپ ها زنده تر شد. الان فکر می کنم دارم نقش را پیدا می کنم و می توانم دوستش داشته باشم.

وی درباره رفتن مهراب قاسم خانی و امیرمهدی ژوله از پروژه این طور اظهار نظر کرد: این که متن چه شکلی باشد و توسط چه کسی نوشته شود خیلی موضوع مهمی است. با گروه قبلی خیلی کار کرده بودیم و همه آن آدم ها حرفه ای بودند، مهراب قاسم خانی کارش را بلد بود و من از آن همکاری خیلی لذت بردم اما گروه نویسندگان فعلی هم خیلی خوب می نویسند و من این گروه را دوست دارم و سرپرستی آن هم که دیگر به عهده مهران مدیری است که بی شک در کار خود بی نظیر است.

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 250 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:09

آکاایران:  نامه ی تند و تیز حامد بهداد به انجمن ملی جراحان …

به گزارش آکاایران: به گزارش آکا ایران، حامداد بهداد، بازیگر نارنجی پوش مهرجویی، با ارسال یادداشتی به واکنش های اخیر جامعه پزشکی و انجمن ملی جراحان نسبت به درگذشت عباس کیارستمی و صحبت های داریوش مهرجویی پاسخ داده است و به این حواشی واکنش نشان داده است.

این بازیگر در این یادداشتی که منتشر کرده، نوشته است:

,[categoriy]

«پاسخ به انجمن ملّی جراحان

طلای پاک را هیچ منّت خاک نیست؛ چون از بی انصافی می ترسم و خود صدْمه خورده آنم، باید بگویم روی سخنم با آن دسته از پزشکان و جراحان و پرستارانِ شب تا صبح بیدار خوابِ جان برکف، که پا به پای بیماران و همراهان می گریند و می خندند و چون پروانه دورشان می گردند، نیست و نخواهد بود…

اما جامعه ما از پیش دریافته، هیچ قصوری در پرونده پزشکی آقای کیارستمی اثبات نخواهد شد. داغ کیارستمی سازمان نمی خواهد. هر نفر ایرانی و غیرایرانی که او را بشناسد خواهانِ پاسخ شماست. و جامعه فرهنگی پیگیری این مطالبه جهانی را بر خود وظیفه می داند.

توهم جمعی از پزشکان مبنی ِبر سال ها دشمنیِ سازمان یافته علیهِ آنان در سطحِ جامعه، برآیندِ نگاهِ طبقاتیِ صنف پزشکی علیه هموطنان خویش است. و این نگاه، خود معلول کاستی های بسیاری در زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی ایران امروز ماست.

بگذارید بی پرده بگویم: اینکه پیش از نام جنابِ کیارستمی و مهرجویی، از واژه “آقا” استفاده نمی کنید، ناشی از کم فرهنگی است؛ اینکه فکر می کنید مهرجویی نظیر دارد، از کم فرهنگی است و سرانجام اینکه شما ما را دشمن خود فرض کرده اید، ناشی از نگاهی پر از ترس و تبعیض است و اینکه آن را سازمان یافته خوانده اید، احساس خطری است که قدرت طلبی و اقتدارگرایی، در پشتِ نقابِ هر پزشک می کند. و همه این تلقی از سرِ بی رحمی و عافیت طلبی و خودپسندی است و همه سراسر قصور. اینکه اسرار پزشکی را در اختیار خانواده کیارستمی یا هر دیگر خانواده قرار نمی د هید و یا اینکه مهرجویی را در حدّی نمی دانید که چه و چه… از نگاهِ خودپسندانه و طبقاتی شماست، و قصور! اینکه فلان جراحِ معالج، بلندمرتبه ترین فیلمسازِ جهان را پس از عملِ جراحی رها کرده، برای تعطیلات نوروزی سفر رفته و میزانِ ابعاد و اهمیّت وِی را در بهترین شکل، در حد و اندازه خود دانسته، از کم فرهنگی است. لازم نیست توضیح دهیم در هر مجتمع پزشکی از شما چه عدد داریم و در هر شهر و کشور، چند مجتمع ِپزشکی و چند کرور در شوق رفتن و ذوق بیرون آمدن از دانشکده های پزشکی. هم از آن روی محتاجِ شرح نیست که بگویم از کیارستمی فقط یکی در عالم بود که اگر این را هم ندانیم دیگر حقیقتا از بی فرهنگی است و صد البته که فاجعه. فاجعه ای که به بار نشست.

اگر مردمِ عادی، بدون اعتماد به نفس و پشتیبان، لرزان و ناامید از همه جا، دست به دامان شما می شوند و روی کفش تان می افتند به جرم اینکه زندگی را دوست می دارند و شما را به غلط ناجی خود می دانند، دردی ست که از کاستی های تامین اجتماعی و ناکارامدی قوانین و مدیریت درمانی و در طول سالها به وجود آمده است. اما در ازای آن سهم مردم از شما چه بوده؟

جز اهانت و بی احترامی و ناامیدی و گاهی که مرگ نوش جانشان می شود؟! اینکه قوانینِ مدنی و مدرن تری درباره خدمات اجتماعی از بالا برایمان وضع نمی شود و شما هم به روی مبارکتان نمی آورید قصور است. اینکه اخلاق پزشکی حتی به اندازه علمِ نوپای تجربی در طولِ تاریخ قد نکشیده، علی الخصوص در کشورِ ابن سینا و رازی و مولانا، همه مصداق قصور است.

نَفْسْ و ایگویِ جامعه پزشکی در ایران چاق و فربه شده است و اگر به سببِ سوادِ تخصصی، و درآمدِ بالا و احترامِ کاذبِ جامعه در همین دوره از تاریخ، به نقد خویش و تمرین دموکراسی نپردازد، جامعه ایرانی غرامتِ سنگین تری از مرگ عالیجناب کیارستمی خواهد پرداخت. قصور زیاد است نمی توانیم ثابت کنیم. کم کاری بوده نمی شود اثبات کرد. اهمال و سهل انگاری و لاپوشانی همه قصور است.

پایِ جان آدمی در میان است. از قصور مگویید که زیرساخت هایِ شخصیتی_اجتماعیِ همه، سالهاست که ویران است. فقط نمی توانیم اثبات کنیم. با این حال در میان شما کسانی که با ما درد مشترک دارند، کم نیستند و ما دردمان را در هنگامی مناسب قسمت خواهیم کرد.»


بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:10

آکاایران: چرا اکبر عبدی قرنطینه شده ؟

به گزارش آکاایران: علی عبدی کوچکترین برادر اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما در گفت وگویی گفته است: حال این بازیگر رو به بهبود می باشد و طبق دستور پزشک در قرنطینه به سر می برد او در حال حاضر در شمال کشور استراحت می کند و چند ماه دیگر نیز باید در شرایط ایزوله قرار داشته باشد.

به گزارش ناز وب، وی در پاسخ به این سوال که چرا اکبر عبدی باید چند ماه در قرنطینه باشد گفته است: در مجموع پزشکان از انجام عمل پیوند عبدی راضی هستند. و او باید استراحت مطلق در یک شرایط ایزوله داشته باشد تا بهبودی کامل حاصل شود.

,[categoriy]

برادر وی از اینکه آیا سینماگران و کانون بازنشستگان تا چه اندازه جویای حال اکبر عبدی بودند نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

اکبر عبدی که این روزها فیلم سینمایی «رسوایی2» را بر پرده سینماها در حال اکران دارد به خاطر نارسایی کلیه تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفته بود.

این بازیگر به خاطر از کارافتادگی کلیه هایش که ناشی از عوارض دیابت یا بیماری قند او بوده، به توصیه پزشک معالج برای پیوند کلیه در بیمارستان بستری  و عمل پیوند کلیه اش  صبح پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه با موفقیت انجام شد.


بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:10

,[categoriy]

رویای حضور در شبکه جم! رقم دستمزد بازیگران در شبکه جم! -آکارویای حضور در شبکه جم! رقم دستمزد بازیگران در شبکه جم! -آکا

آکاایران: رویای حضور در شبکه جم! رقم دستمزد بازیگران در شبکه جم!

مهاجرت بازیگران تلویزیون به شبکه جم

موج مهاجرت  به ترکیه و حضور در سریال های ترکیه ای شبکه جم از حدود یک سال قبل آغاز شد.شاید ابتدا کسی باور نمی کرد کارگردان هایی مثل مهدی مظلومی یا سعید ابراهیمی فر در شبکه ای که به خراب کردن بنیان خانواده مشهور شده حاضر به ساخت سریال شوند، اما حجم استقبال مردم ایران از سریال های ترکی این شبکه مدیران آن را به صرافت ساخت سریال هایی با عوامل تمام ایرانی انداخت تا به جذابیت های بصری اش جلوه ای تازه ببخشد.

به گزارش آکاایران: درواقع تفکر مدیران جم بر این مبنا بود که به تصویر کشیدن  رابطه زن و مرد و آنچه در سریال های تلویزیون خودمان به نمایش درنمی آید می تواند  مخاطبان زیادی را پای ماهواره و شبکه شان بنشاند .آن ها تصور می کردند موازی با تم غالب در سریال های پرطرفدار ترکیه ای  سریال هایی با بازیگران ایرانی خواهند ساخت .

به همین منظور تعدادی از دوبلورهای این شبکه در سریال هایی مثل « آبی عشق»، «منو تنها نذار» و «کالری ممنوع » حاضر شدند تا رویای برادران ابراهیمی به عنوان مدیران جاه طلب جِم تی وی به تحقق نزدیک شود.برای این سریال ها تبلیغات بسیار وسیعی شد و صدها بار آنونس هایشان  به نمایش درآمد که بیایید ببینید چه کرده ایم.جالب اینکه شبکه اچ بی اُ  برای سریال «بازی تاج و تخت»  یک صدم این تبلیغات را نداشت اما وقتی بالاخره یکی از این مجموعه ها پخش شد به همگان ثابت شد با چه افتضاحی روبرو شده ایم!

موج دوم مهاجرت ها رسید

با پخش آنونس سریال های ایرانی تولیدشده در این شبکه که از ماه ها قبل آغازشده بود، مشخص شد برخی بازیگران نسبتاً شناخته شده ایرانی در آن ها حاضرشده اند. چکامه چمن ماه و مانی کسراییان جزو اولین بازیگرانی بودند که به جم پیوستند و البته کشف حجاب چمن ماه  بازتاب زیادی در رسانه های داخلی داشت.رفتن چمن ماه به این شبکه باعث شد سریال هایی که داخل ایران هم بازی کرده بود به ممیزی بخورد و صحنه هایی که او در آن ها بازی داشت حذف شود.

رابعه اسکویی بازیگر دیگری بود که رفتنش به جِم بازتاب زیادی در رسانه های داخلی داشت. به دنبال آن ها صدف طاهریان ، ساناز زرین مهر،بنیامین احمدی ، سارا باهنر و بهارک صالح نیا  نیز راهی آن سوی مرزها شدند تا کم کم تعداد مهاجران به شبکه معاند بیشتر و بیشتر شود.

البته با توجه به میزان شهرت  و نامدار بودن این افراد اخبار و حاشیه های مربوط به آن ها نیز بیشتر بود .مدتی بعد  و در سال جدید نوبت به موج دوم مهاجرت ها رسید  و بازیگرانی مثل هرمز سیرتی، رامسین کبریتی  و درنهایت پردیس افکاری هم  به این شبکه و سریال هایش  پیوستند تا تعداد کوچ کرده ها کم نباشد.
البته در این میان خبرهای حاشیه ای هم از رفتن بازیگران به این شبکه پخش شد که بعد از مدتی توسط خود بازیگر تکذیب شد.

کم کم خطرناک می شوند

برای ماه های ابتدایی انتشار اخبار مربوط به کوچ بازیگران، هیچ کس اتفاق رخ داده را جدی نمی گرفت و ازآنجا که بیشتر بازیگران چهره های نامدار و شناخته شده ای نبودند  کک مسئولان سینمایی و عاشقان فرهنگ نمی گزید، اما کم کم  برخی جریان ها و رسانه هایشان به این مسئله پرداختند که این مهاجرت ها بخشی از پروژه  آن هایی است که سعی دارند  به فرهنگ کشورمان ضربه بزنند .

در خلال این اخبار بود که حتی مطالبی در برخی رسانه ها انعکاس یافت که  بخشی از هزینه های شبکه جِم را سعودی ها می پردازند و آن ها به پشتوانه این کمک ها در حال ساخت شهرک های سینمایی دریکی دو کشور آسیایی و شروع پروژه های بزرگ هستند.جالب اینکه  در لابه لای این حرف ها  خبر خیز برداشتن جم تی وی برای ساخت سریال های فاخر ایرانی نیز به گوش رسید؛ سریال هایی تاریخی با داستان هایی از دوران مشروطه و … که نیازمند عوامل داخلی متبحر هستند.

در این میان گفته شد جِم تی وی به دنبال کشاندن ۱۰۰ بازیگر و عوامل شاغل در سینمای ایران است و پروژه ای که در یک سال گذشته هیچ کس جدی اش نگرفته بود  در راستای ضربه زدن به فرهنگ کشور گسترش یافته و خطرناکتر از گذشته به نظر می رسد.

تاثیر دوران زوال تلویزیون در روند مهاجرت ها

با وجود این هشدارها اما هنوز بسیاری از اهالی سینما و تلویزیون و مخاطبان آنها سیل مهاجرت ها را جدی نمی گیرند چرا که معتقدند آنهایی که جدا شده اند جای ویژه ای در سینما نداشته اند و بیشترشان بازیگران درجه چندم تلویزیونی هستند.هر چند در  سابقه برخی از این چهره ها حضور در برخی پروژه های سینمایی به چشم می خورد اما واقعیت این ست که بیشتر آنها بازیگران تلویزیونی به حساب می آیند.

در واقع غیر از پردیس افکاری که بیش از ۱۰ فیلم سینمایی در کارنامه دارد  بقیه نفرات  همه بازیگرانی درجه دوم و سوم در پروژه های تلویزیونی بوده اند و مهمترین کارهایشان در تلویزیون رقم خورده ، کوچ شان را می توان به دوران نزول تلویزیون ارتباط داد. در واقع کوچ آنها درست در زمانی اتفاق افتاد که تلویزیون به خاطر مشکلات متعدد مالی و مدیریتی اش دچار زوالی عجیب شده  و بازیگران مجموعه های تلویزیونی  با سرخوردگی  و قهر از فضای کار در جام جم می نالیدند.

فراری از فضای ناسالم و فساد

جدا از بحث زوال تلویزیون و دشوارتر شدن شرایط کار برای جام جمی ها بیشتر این بازیگران انگیزه های دیگری برای مهاجرت به جم تی وی داشتند که نمی توان نادیده شان گرفت. این بازیگران معتقدند فضای کار در ایران فضای سالمی نیست و رابطه و رابطه بازی بشدت در چهره شدن افراد تأثیرگذار است.آن ها می گویند  گرفتن نقش  و پرکار شدن در سینما و تلویزیون  نیازمند ایجاد رابطه های قوی یا داشتن رابط هایی قوی است  و چون آن ها از این مزیت بی بهره بوده اند ترجیح داده اند  به این مسائل آلوده نشده و مهاجرت کنند.این مسائل در مورد زنان بازیگر به صورت دیگری نیز مطرح می شود.

برخی از آن ها تفاوت جنسیتی  را  برای رانده شدنشان از فضای هنری داخل مطرح می کنند و برخی دیگر معتقدند با گسترش فساد و پیشنهادهای بی شرمانه به آن ها قید حضور در سینما و تلویزیون داخلی را زده اند.بااین حال ازآنجا که  سابقه هنری بیشتر این بازیگران پروپیمان نیست  و هیچ کس روی فن بازیگری شان حرفی ندارد دلایل یا به عبارتی توجیهاتشان  چندان جدی گرفته نمی شود .

رویایی که نقش بر آب شد

باوجود گلایه ها و مسائلی که منجر به کوچ  بازیگران به ترکیه و سریال های جِم تی وی شده به نظر نمی رسد فضای این شبکه و کارهایش رونق چندانی به زندگی هنری و غیر هنری بازیگران کوچ کرده بدهد.هرچند گفته می شود بیشتر بازیگرانی که  واسطه ها به آن ها پیشنهاد حضور  در جم تی وی را داده اند در ابتدا پاسخ منفی نمی دهند اما شرایط وسوسه کننده ای که درباره اش خبرسازی شده بود در حد شایعه باقی ماند.

زمانی گفته شد برای بازی در یک تله فیلم به بازیگر ایرانی مهاجرت کرده ۸۰ میلیون تومان پول داده اند یا برای عوامل ایرانی  شاغل در این شبکه حقوق ثابت ماهیانه ۳ تا ۸ میلیون تومانی در نظر گفته شده اما بعدتر مشخص شد تله فیلم هایی که کلاً ۵۰ تا ۶۰ میلیون هزینه در بردارد برای نقش اولش تنها ۶ میلیون تومان دستمزد در نظر گرفته که در مقایسه با دستمزد بازیگرانی که در داخل کار می کنند  هم کمتر است.

همچنین  خلی زود مشخص شد عوامل حاضر در سریال ها و فیلم های این شبکه روزانه تنها یک وعده ناهار از عوامل سازنده  می گیرند یا حتی برخی خانم هایی کوچ کرده به ترکیه به صورت اشتراکی سوئیت اجاره کرده و نیمی از حقوق خود را برای اجازه این سوئیت ها می پردازند.

خبرآنلاین

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:10

آکاایران: نگاهی به زندگینامه و بیوگرافی محمود جعفری
تولد : ۱۳۳۲ تهران
ملیت : ایران
پیشه : بازیگر، نویسنده و کارگردان

به گزارش آکاایران: محمود جعفری بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است. وی کار بازیگری را در سال ۱۳۵۰ به عنوان یکی از مؤسسان گروه تئاتر کوچ آغاز نمود و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۲ با فیلم «قیامت» به کارگردانی «هوشنگ حسامی» آغاز کرد. شروع کارگردانی محمود جعفری به سریال «آرزوی پر دردسر» به نویسندگی فرهاد توحیدی در سال ۱۳۷۴ برمی گردد.

تحصیلات محمود جعفری
محمود جعفری مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ اخذ نمود.

 فیلم شناسی محمود جعفری

فیلم سینمایی
نام فیلم     سال
 جیب بر خیابان جنوبی    (۱۳۹۰)
ترانه کوچک من    (۱۳۸۸)
تب    (۱۳۸۲)
سیزده گربه روی شیروانی    (۱۳۸۲)
صنوبر    (۱۳۸۰)
مه بانو    (۱۳۸۰)
دارا و ندار    (۱۳۷۸)
عشق شیشه ای    (۱۳۷۸)
بازیگر    (۱۳۷۷)
دختری با کفشهای کتانی    (۱۳۷۷)
مهره    (۱۳۷۶)
چهره    (۱۳۷۴)
گارد ویژه    (۱۳۷۴)
همسر    (۱۳۷۲)
حکایت آن مرد خوشبخت    (۱۳۶۹)
گزل    (۱۳۶۸)
مرگ پلنگ    (۱۳۶۸)
زرد قناری    (۱۳۶۷)
شاخه های بید    (۱۳۶۷)
کارآگاه ۲    (۱۳۶۷)
خارج از محدوده    (۱۳۶۶)
روزهای انتظار    (۱۳۶۵)
طلسم    (۱۳۶۵)
مقاومت    (۱۳۶۵)
بازجویی یک جنایت    (۱۳۶۲)
 

 
مجموعه تلویزیونی
نام مجموعه تلویزیونی      سال
جلال الدین (بازیگر)     (۱۳۹۳)
داستان های نوروز     (۱۳۷۹)
   پدرسالار    
بافته های رنج    
روزی روزگاری    
شبی از شب ها    
روزگارخوش حبیب آقا    

 جوایز محمود جعفری
 محمود جعفری در سال ۱۳۶۷ برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم «زردقناری» و دریافت دیپلم افتخار برای فیلم «شاخه های بید»


بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 7:28

آکاایران: زیباترین زن بازیگر جهان انتخاب شد+تصاویر و بیوگرافیReviewed by آکا ایران on Jul 20Rating: 5.0زیباترین زن بازیگر جهان انتخاب شد+تصاویر و بیوگرافیزیباترین زن بازیگر جهان انتخاب شد+تصاویر و بیوگرافی - به نقل از دویچه وله، شماری از پژوهشگران با به کارگیری استانداردهای تعیین شده علمی در بررسی چهره افراد مشهور به این نتیجه رسیدند که «هرد» زیباترین چهره جهان را دارد.

زیباترین زن بازیگر جهان انتخاب شد+تصاویر و بیوگرافی

,بازیگران خارجی, تصاویر جالب, جالب,[categoriy]

زیباترین زن بازیگر جهان انتخاب شد+تصاویر و بیوگرافی -آکابازیگران خارجی, تصاویر جالب, جالب, زیبایی

آکاایران: زیباترین زن بازیگر جهان انتخاب شد+تصاویر و بیوگرافی

سرویس  خبر رسانه آکا ایران : چهره امبر هرد به عنوان زیباترین چهره جهان انتخاب شد.

به گزارش آکاایران: انتخاب یک هنرپیشه به عنوان زیباترین چهره جهان

به نقل از دویچه وله، شماری از پژوهشگران با به کارگیری استانداردهای تعیین شده علمی در بررسی چهره افراد مشهور به این نتیجه رسیدند که «هرد» زیباترین چهره جهان را دارد.

این هنرپیشه آمریکایی اخیرا از همسر خود جانی دپ جدا شد.

,بازیگران خارجی, تصاویر جالب, جالب,[categoriy]

بیوگرافی زیباترین زن جهان

امبر هرد با نام اصلی امبر لارا هرد (به انگلیسی: Amber Laura Heard) (زاده ۲۲ آوریل ۱۹۸۶) در شهر آستین، تگزاس می باشد.

وی مدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامه تلویزیونی سی دبلیو تلویژن شو آغاز شد.[۱]

,بازیگران خارجی, تصاویر جالب, جالب,[categoriy]

اوایل زندگی

او زاده آستین، تگزاس است. پدرش دیوید یک پیمانکار است و مادرش پیج که نام اصلی او پارسونز است یک محقق اینترنت برای دولت. او تا سال سوم دبیرستان در آکادمی کاتولیک (St. Michael’s Catholic Academy) سنت مایکل حضور داشت. هرد بعد از آن به دنبال بازیگر شدن در هالیوود شد بعنوان یک نوجوان او در تئاتر مدرسه فعال بود همچنین تبلیغات و کمپین های محلی. او کتاب های نویسندگانی چون سلمان رشدی و جورج اورول را خوانده است. او در ۱۶ سالگی بهترین دوست خود را در یک تصادف رانندگی از دست داد؛ و متعاقباً، هرد که در خانواده ای کاتولیک بزرگ شده بود، پس از آشنایی که ازطریق دوست پسرش با آثار «آین رند» پیدا کرد، منکر خدا (ملحد) شد. او دربارهٔ «رند» می گوید: «من تمام کتاب های او را خوانده ام و بسیار به آن ها فکر کرده ام. [حالا می دانم که] فقط و فقط به خودم نیاز دارم». او در ۱۷ سالگی از مدرسه اخراج شد و به نیویورک رفت و در حرفه مدل سازی فعالیت کرد سپس به لس آنجلس نقل مکان کرد و به بازیگری مشغول شد.

,بازیگران خارجی, تصاویر جالب, جالب,[categoriy]

زندگی شخصی

هرد در مراسم ۲۵ امین جشن سالیانه :گلاد” در سال ۲۰۱۰، اعلام کرد که همجنس گرا است. او با یک عکاس به نام تاسیا ون ری از سال ۲۰۰۸تا ۲۰۱۱رابطه داشت. او دربارهٔ تمایلات و روابط جنسی خود گفته است: «من نمی خواهم به طریقی از خودم تعریف کنم، من روابط موفقی با مردان داشته و اکنون نیز با یک زن رابطه موفقی را دارم. من عاشق کسی هستم که عاشق باشد؛ چنین فردی مهم است.» او از سال ۲۰۱۲ با “جانی دپ” بازیگر محبوب و مشهور هالیوود رابطه دارد و آن ها نامزدی خود را اعلام کرده اند.

او در جایی بزرگ شد که اسلحه های زیادی وجود داشت، و یک مگنوم کالیبر ۳۵۷ (صدم) دارد. به عنوان طرفدار اتومبیل های قوی (عضلانی)، او اتومبیل فورد موستانگ مدل ۱۹۶۸ را می راند.

اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها -

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 274 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:56

آکاایران: بیشتر مردم و بخصوص دهه شصتی ها او را به عنوان مجری تلویزیون می شناسند، اما الهه رضایی در کنار اجرای تلویزیونی فعالیت های دیگری هم داشته و دارد که در این زمینه به موفقیت هایی هم دست یافته است. با رضایی درباره چگونگی موفقیت و توانمندسازی زنان همصحبت شدیم.

,[categoriy]

بیکاری باعث هجوم افکار منفی می شود/ نقش مؤثر زنان در اقتصاد خانواده -آکابیکاری باعث هجوم افکار منفی می شود/ نقش مؤثر زنان در اقتصاد خانواده -آکا

آکاایران: بیکاری باعث هجوم افکار منفی می شود/ نقش مؤثر زنان در اقتصاد خانواده

زنان چگونه می توانند از توانایی های خود در ارتقای اقتصاد خانواده استفاده کنند؟

در وهله اول باید باور زنان و مردان به این سمت هدایت شود که خانم ها توانایی فکری، ذهنی و جسمی بالایی دارند و علاقه مندند در تقویت اقتصاد خانواده همکاری کنند. معتقدم زنان باید توانایی جسمی خود را افزایش دهند تا بتوانند در بیرون از خانه هم فعالیت کنند. مدیریت زمان برای خانم ها اهمیت زیادی دارد، چون مسئولیت آنها در خانواده بیشتر از مردان است. آنها با مدیریت زمان می توانند به کارهای مختلفی که به عهده شان است، رسیدگی کنند. باید این باور در آنها تقویت شود که حضورشان در جامعه بسیار موثر است. کارهایی وجود دارد که فقط خانم ها می توانند آنها را انجام دهند. بنابراین بهتر است وارد عمل شوند و سکان کارها را به دست گیرند و برای پیشرفت خود، اعضای خانواده، فرزندانشان و جامعه تلاش کنند. زن ها بهتر است باور کنند که می توانند نقش موثری در اقتصاد خانواده داشته باشند و آن را ارتقا دهند.

این باور غلط در جامعه ما وجود دارد که اگر خانم ها بیرون از خانه کار کنند، مردان بدعادت می شوند. با این باور غلط چه باید کرد؟

این مسائل به گفت وگوهای اولیه و قبل ازدواج بین زن و مرد برمی گردد. اگر خانمی متاهل که در بیرون از خانه هم کار می کند، پس از بازگشت به خانه همه بار مسئولیت را به تنهایی به دوش بکشد و همسر او فقط نظارگر باشد و استراحت کند، نشان می دهد که مرد بدعادت شده و باید فکری برای این شرایط کرد. وقتی زن و مرد هر دو شاغل هستند و درآمدشان را برای خانواده هزینه می کنند، وقتی از سر کار به خانه می آیند هم باید کار خانه بین آنها تقسیم شود و مرد در انجام کارهای خانه مشارکت کند. این مورد به فرهنگ سازی نیاز دارد، چون در برخی اوقات به زنان ظلم می شود.

و هستند مردانی که وقتی می بینند همسرشان کار می کند و درآمد دارد، به مرور نسبت به کسب درآمد و به عهده گرفتن تامین مخارج خانه بی مسئولیت می شوند.

این کاملا به فرهنگ خانوادگی مرد بستگی دارد که در چه خانواده ای با چه فرهنگی به دنیا آمده و رشد کرده است. اگر تربیت مرد صحیح نبوده و او مسئولیت پذیر نباشد، خانواده اش با بحران های متعددی روبه رو می شود.

که گاهی حتی باعث اختلاف و طلاق هم می شود؟

واقعیت این است که افراد جامعه ما تمایل دارند شبیه مردم کشورهای پیشرفته و مدرن رفتار کنند، اما خیلی از مردم کشور ما هنوز به بلوغ فکری و رفتاری که مناسب جامعه مترقی است، نرسیده اند. این ناپختگی هم در زنان و هم در مردان دیده می شود. گاهی کار کردن زن و استقلال مالی او باعث ایجاد رفتارهایی نادرست هم در مردو هم در زن می شود. زن و مرد شاغل هر دو باید در بهبود شرایط مالی خانواده سهم داشته باشند، مسلما تنبلی مرد و لجاجت و خودبزرگ بینی زن و این که من کار می کنم و نمی توانم تمام وقتم را در خانه بگذرانم، اما درآمدم را برای خانواده هزینه نمی کنم، مشکلاتی را برای خانواده به وجود می آورد و مسلما گاهی اوقات کار به جاهای باریک، دادگاه خانواده و طلاق هم کشیده می شود.

خانه داری کار دشواری است، اما به نظرتان بهتر نیست که زنان در کنار خانه داری، حرفه و مهارتی را نیز یاد بگیرند؟

مهارت آموزی و یاد گرفتن یک فن و حرفه نیاز اساسی هر زن خانه داری است که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می گیرد. مهارت های عملی هم به لحاظ روحی می تواند زنان را قوی کند و هم می تواند باعث ارتقای سطح بنیه اقتصادی خانواده شود. زنان خانه دار به مرور زمان گرفتار کارهای تکراری خانه می شوند و این در درازمدت روحیه آنها را ضعیف می کند. بنابراین بهتر است برای تقویت ذهن و روح خود حرفه ای را بیاموزند تا بتوانند اوقات خالی خود را با آن پر و متنوع کنند. خانم ها حتی اگر از حرفه و فن در بیرون از خانه استفاده نکنند، باز هم می توانند در اقتصاد خانواده موثر باشند مثلا خانمی که خیاطی بلد است هم اوقات خود را متنوع می کند و هم با صرفه جویی بخشی از بار مالی را از دوش همسر خود برمی دارد و این یعنی تقویت اقتصاد خانواده. بیکاری باعث هجوم افکار منفی به ذهن و سبب افسردگی می شود، پس برای رهایی از این موقعیت خانم ها حتما وقت خود را با ایجاد کارهای مفید پر کنند. مهارت آموزی باعث توانمندی زنان می شود، بنابراین باید در این زمینه فرهنگ سازی شود و زنان خانه دار به این سمت هدایت شوند.

برخی از خانم ها بر این باورند که تحصیلات لازم است، اما نباید از آن برای اشتغال و فعالیت های اجتماعی استفاده کرد آیا این روش در توانمندسازی آنها موثر است؟

من با این تفکر موافق نیستم. تحصیلات دانشگاهی، اطلاعات عمومی و دانش را افزایش می دهد، اما تا زمانی که این علم به صورت عملی تجربه نشود، هیچ کمکی به توانمندی فرد نمی کند. هیچ گاه مطالب تئوری نمی تواند باعث رشد شخصیتی شود.

چه توصیه ای به جوان ها برای داشتن اعتماد به نفس بالا دارید، چون برخی بر این باورند که اعتماد به نفس، نقش زیادی در موفقیت افراد دارد؟

اعتماد به نفس خوب است، اما به تنهایی برای موفقیت کافی نیست. الان خیلی از جوانان اعتماد به نفس بالایی دارند، آنقدر که باعث خودبزرگ بینی در آنها شده و در مواقعی جلوی پیشرفتشان را می گیرد که در علم روان شناسی به آن اعتماد به نفس کذایی می گویند! این خودبزرگ بینی در آنها آنقدر قوی شده که باعث می شود هر کاری را نپذیرند و چون مثلا فلان مدرک را دارند، بیکاری را به کار کردن ترجیح دهند. این گروه از افراد تمایل دارند از پله اول به یکباره به پله آخر برسند، به همین دلیل اغلب با شکست روبه رو می شوند.

زنان برای حفاظت خود در مقابل آسیب های اجتماعی چه کار هایی باید انجام دهند؟

واقع بینی بهترین روش محافظت و زودباوری بزرگ ترین آسیب است. زنان باید دقیق و موشکافانه نقاط قوت و ضعف خود و جامعه را بشناسند و وقتی از کسی شناخت کافی به دست آوردند، به او اعتماد کنند. من سال هاست در بخش دولتی و خصوصی مشغول کارم و از روی تجربه شخصی به خانم ها توصیه می کنم، گاهی بهتر است کار در محیطی امن با حقوق کم را بپذیرند تا مجبور نباشند در محیط های نامناسب، اما با دستمزد بالا مشغول کار شوند.

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 20:11

آکاایران: چندی پیش بود که یک میوه فروش از ماکت محمدرضا گلزار برای تبلیغاتش استفاده کرده بود حالا یک نانوایی هم دست به کار شده و از محمدرضا گلزار یه عنوان ماکت تبلیغاتی استفاده کرده!

به گزارش آکاایران: در عکس زیر همانطور که می بینید محمدرضا گلزار مدل تبلیغاتی نون بربری شده

محمدرضا گلزار مدل تبلیغاتی نون بربری! عکس · -آکامدل تبلیغاتی,عکس مدل تبلیغاتی,محمدرضا مدل تبلیغاتی,تبلیغات نون بربری با محمدرضا گلزار,عکس مدل تبلیغاتی خنده دار

اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها - gahar.ir

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 228 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 19:08

آکاایران: ماجرای ارتش بهنوشی بهنوش بختیاری و واکنش تند کاربران را در ادامه تشریح می کنیم.

,ارتش بهنوشی,ارتش بهنوشی بهنوش بختیاری,اینستاگرام بهنوش بختیاری,[categoriy]

ماجرای ارتش بهنوشی بهنوش بختیاری و واکنش تند کاربران · -آکاارتش بهنوشی,ارتش بهنوشی بهنوش بختیاری,اینستاگرام بهنوش بختیاری,بهنوش بختیاری و همسرش,فالوئرهای بهنوش بختیاری,ماجرای ارتش بهنوشی

آکاایران: ماجرای ارتش بهنوشی بهنوش بختیاری و واکنش تند کاربران ·

به گزارش آکاایران: بهنوش بختیاری پست مربوط به «ارتش بهنوشی» را با توجه به تمسخر کاربران حذف کرد.

پس از آنکه “ارتش بهنوشى” نامیدن ۵ میلیون فالوئر اینستاگرام بهنوش بختیارى توسط وى با تمسخر کاربران شبکه هاى اجتماعى مواجه شد، این بازیگر سینما و تلویزیون آن پست را حذف کرد!

لازم به یادآوری است؛ بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون، چند روز پیش با گذاشتن پستی از ۵ میلیونی شدن تعداد دنبال کنندهایش در صفحه اینستاگرام خود خبر داد و نوشت:

“پنج میلیون شدیم….خداروشکرمیکنم..سپاس از حمایت و لطف بی انتهای همه شما دوستان و فالورهای حی و حاضر من…..بخصوص دوستانی که مخلص و پاک همیشه پشتیبانم بودن و بهم جون دادن و عشق….مرسی..مرسی…..و دست اون عزیزایی که اینستا ندارن ولی در فضای حقیقی بهم عشق میدن و احترام وعزت روهم میبوسم”.

اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها - gahar.ir

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 245 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 19:08

آکاایران: عکس های شیلا خداد و الهام حمیدی در آتلیه طراحی مد را در ادامه می بینید

به گزارش آکاایران: اولین بوتیک رسمی آتلیه طراحی مد بلندی در مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه و با حضور چندی از هنرمندان عرصه هنر برگزار شد.

,آتلیه طراحی مد,الهام حمیدی در آتلیه طراحی مد,شیلا خداداد در آتلیه طراحی مد,[categoriy]

عکس های شیلا خداد و الهام حمیدی در آتلیه طراحی مد · -آکاآتلیه طراحی مد,الهام حمیدی در آتلیه طراحی مد,شیلا خداداد در آتلیه طراحی مد,عکس الهام حمیدی در آتلیه طراحی مد,عکس شیلا خداداد در آتلیه طراحی مد

آکاایران: عکس های شیلا خداد و الهام حمیدی در آتلیه طراحی مد ·

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 19:08

مراسم سالگرد چهلمین روز از درگذشت “حبیب محبیان” خواننده موسیقی پاپ با حضور هنرمندان در روستای نیاسته در کتالم رامسر برگزار شد.

به گزارش آکاایران: به گزارش میزان، مراسم چهلمین روز از درگذشت “حبیب محبیان” خواننده موسیقی پاپ با حضور برخی از هنرمندان سینما و دوستداران این هنرمند در روستای نیاسته در کتالم رامسر برگزار شد. در این مراسم هنرمندانی چون ایرج نوذری، نفیسه روشن، پرستو صالحی،  امیر نوری و برخی از چهره های موسیقی کشور حضور داشتند.

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 239 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:35

,[categoriy]

زندگینامه ویولت کنستانس جسوپ پرستار و مهماندار کشتی تایتانیک -آکازندگینامه ویولت کنستانس جسوپ پرستار و مهماندار کشتی تایتانیک -آکا

آکاایران: زندگینامه ویولت کنستانس جسوپ پرستار و مهماندار کشتی تایتانیک

آکاایران: زندگینامه ویولت کنستانس جسوپ پرستار و مهماندار کشتی تایتانیک

ویولت کنستانس جسوپ مهماندار کشتی تایتانیک می باشدکه به طرز معجزه آسایی از این فاجعه مرگبار نجات یافته است جالب تر اینکه این بانو در دو کشتی بزرک بریتانیک والمپیک نیز بوده که از غرق شدگی نجات یافته است.دراین مطلب شرح زندگی وچگونگی نجات آن توضیح داده شده است

به گزارش آکاایران: کشتی تایتانیک

در مورد غرق شدن کشتی های بزرگی مانند تایتانیک همیشه داستان ها و روایت های گوناگونی وجود دارد و دلایل مختلفی هم برای آنها بیان می شود، از توطئه های خائنین گرفته تا دست داشتن عوامل ماورایی؛ اما در این گزارش، ماجرا نه به تایتانیک مربوط می شود و نه به دلیل غرق شدن آن، بلکه به زندگی زنی عجیب و شگفت انگیز مربوط می شود: «ویولت کنستانس جسوپ».

ویولت جسوپ نام مهماندار کشتی مشهور تایتانیک است که از حادثه غرق شدن آن جان سالم به در برد. این داستان وقتی عجیب تر می شود که بدانیم این زن شگفت انگیز از حادثه غرق شدن کشتی های خواهر تایتانیک یعنی بریتانیک و المپیک نیز نجات یافته است. ویولت در خاطراتش می گوید بعد از بازنشستگی تماسی تلفنی دریافت کرده که خانمی از او پرسیده آیا آن نوزادی را که در شب غرق شدن تایتانیک نجات دادی به یاد داری؟ من همان نوزادم! و بعد گوشی را قطع کرده است. البته در مورد صحت این خاطره تردید وجود دارد اما در این باره که او در هر سه کشتی حضور داشته است شکی وجود ندارد. ویولت که خود را به شوخی «بانوی غرق نشدنی» می نامید در سال 1971 و در 84 سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

ویولت کنستانس جسوپ، یک زن ایرلندی الاصل بود که در سال 1887 در آرژانتین به دنیا آمد. در کودکی به بیماری سل مبتلا شد و پزشکان عقیده داشتند که بیشتر از چند ماه زنده نمی ماند اما او نه تنها به صورت شگفت انگیزی با این بیماری مقابله کرد بلکه حتی موفق شد از اتفاق عجیب تری که در طول زندگی طولانی اش با آنها روبرو شده بود جان سالم به در ببرد.

زمانی که پدر ویولت در گذشت، مادر او تصمیم گرفت از آرژانتین برای پیدا کردن کار مناسبی به لندن نقل مکان کنند. در انگلستان مادر ویولت به عنوان مهماندار کشتی مشغول کار شد و ویولت هم در یک صومعه درس خواند اما زمان زیادی نگذشت که مادر ویولت به یک بیماری لاعلاج مبتلا شد و ویولت با وجود اینکه به هیچ عنوان کار کردن روی کشتی را دوست نداشت و آب و هوای دریا به او نمی ساخت، تصمیم گرفت برای تامین مخارج خانواده اش راه مادر را ادامه دهد. بنابراین به جای او در کشتی شروع به کار کرد و این آغاز داستان بانوی غرق نشدنی بود.

او پس از اینکه دوران آموزشی کوتاهی را روی عرشه کشتی بخار سلطنتی به نام اوریتوکو گذراند در سال 1908 توسط شرکت «ستاره سفید» استخدام شد. مدتی بعد او با یکی از افسران کشتی اوریتوکو ازدواج کرد که این ازدواج تنها شش ماه دوام آورد و بعد از آن ویولت هر پیشنهاد ازدواجی را رد می کرد و می گفت که به مادرش قول داده تا زمانی که در کارش ارتقا پیدا نکرده هرگز ازدواج نکند.

در آن زمان تمام مهمانداران زن کشتی ها از بین زنان میانسال انتخاب می شدند اما ویولت تنها 21 سال سن داشت. زن جوان در طول دورانی که روی کشتی های مختلف به عنوان مهماندار مشغول به کار بود حداقل سه پیشنهاد ازدواج از طرف مسافران ثروتمند کشتی دریافت کرد اما او ترجیح می داد که بیشتر کار مهمانداری اش را ادامه بدهد و خواهر و برادران خود را از نظر مالی تامین کند تا اینکه با ازدواجش از خانواده اش و کارش جدا شود.

مدت زیادی از شروع کار نگذشته بود که شرکت ستاره سفید ویولت را برای مهمانداری روی کشتی المپیک فرستاد. در ابتدا، ویولت به خاطر سفر روی اقیانوس اطلس و شرایط آب و هوایی خشن این اقیانوس، نگران بود اما با وجود ساعت های طولانی کار و مزد کمی که دریافت می کرد، از کارش روی این کشتی عظیم لذت می برد.او در دفتر خاطراتش نوشته بود که دوست داشته به مردمی که در آن شرایط آب و هوایی دچار مشکل می شدند خدمت کند. در سال 1911 یک سال از شروع کار ویولت روی کشتی المپیک می گذشت که فاجعه اتفاق افتاد.

در یکی از شب های طوفانی اقیانوس اطلس، کشتی المپیک با کشتی سلطنتی هاک برخورد کرد که در این تصادف، افراد زیادی جان خود را از دست دادند و هر دو کشتی متحمل خسارات قابل توجهی شدند. قسمتی از بدنه کشتی المپیک که در زیر آب قرار داشت به شدت صدمه دید و آب به داخل کشتی نفوذ پیدا کرد اما این کشتی عظیم به طور معجزه آسایی از غرق شدن نجات پیدا کرد. کاپیتان موفق شد کشتی المپیک را به بندر برگرداند و ویولت بدون اینکه آسیبی ببیند جزو افرادی بود که از کشتی پیاده شدند.چند سال بعد، شرکت «ستاره سفید» برای کشتی افسانه ای و غرق نشدنی تایتانیک شروع به انتخاب مهمانداران برجسته کرد که ویولت جزو اولین مهمانداران انتخابی این شرکت بود.

با وجودی که این کشتی بزرگ لقب غرق نشدنی را با خود یدک می کشید اما ویولت به دلیل تجربه وحشتناکی که از کار در کشتی المپیک داشت، هیچ تمایلی به کار کردن بر عرشه کشتی تایتانیک نداشت اما بالاخره دوستان و خانواده اش او را متقاعد کردند که کار در این کشتی افسانه ای می تواند تجربه فوق العاده ای برای او باشد و در نهایت ویولت تصمیم گرفت که جزو مهمانداران کشتی تایتانیک شود اما از شانس ویولت، تایتانیک در اولین سفر خود، در یک شب مهتابی که دریا آرام بود و هیچ بادی نمی وزید دچار حادثه ای باور نکردنی شد.

کشتی تایتانیک به آرامی وارد منطقه ای شد که پر از کوه های شناور در آب بود و هنگامی که کاپیتان کشتی و خدمه آن متوجه کوه های یخی شدند، دیگر خیلی دیر شده بود.تایتانیک با یکی از آن کوه های یخی برخورد کرد و در این حادثه ناگوار بیش از 1500 نفر جان خود را از دست دادند و کشتی افسانه ای تایتانیک که در زمان خودش بزرگترین و مجلل ترین کشتی اقیانوس پیما بود در کمال تعجب غرق شد.

هنگامی که خدمه تایتانیک به زنان و کودکان کمک می کردند تا در قایق های نجات سوار شوند، ویولت موفق شد در قایق نجات شماره 16 سوار شود. او در دفتر خاطراتش نوشته بود کاپیتان به ما مهمانداران دستور داده بود تا روی عرشه کشتی بایستیم و مسافران را به آرامش دعوت کنیم تا خدمه بتوانند با نظم، زنان و کودکان را سوار قایق های نجات کنند. من به یاد می آورم که در کنار مهمانداران دیگر ایستاده بودم و به مردانی که برای آخرین بار با زن ها و فرزندان شان خداحافظی نگاه می کردند، نگاه می کردم.

پس از آن افسر کشتی به ما دستور داد تا به ترتیب سوار قایق های نجات شویم تا به زنان نشان دهیم که این قایق ها مطمئن هستند. زمانی که من داخل قایق نجات شماره 16 شدم افسر کشتی یک کودک تنهار ا به من سپرد تا از او مراقبت کنم و هنگامی که هشت روز بعد توسط کشتی کارپاتیا نجات یافتیم، مادر کودک در حالی که بسیار وحشت زده و نگران بود پیدا شد و کودک را از من گرفت.»

در آن حادثه شوم 128 کودک در کشتی وجود داشتند که نیمی از آنها نجات پیدا کردند اما هیچ کس نام کودکی که ویولت او را نجات داد نمی داند. حتی جنسیت کودک معلوم نیست با این حال ویولت ادعا کرده بود که زنی با او تماس گرفته و گفته همان کودکی است که ویولت او را از غرق شدن نجات داده است.بعد از تحقیقات بسیار معلوم شد که تنها نام یک کودک پنج ماهه به نام الکساندر توماس در قایق نجات شماره 16 ثبت شده اما الکساندر توماس گفته بود که عمویش قبل از این که قایق حرکت کند او را به ادویتا سلیاتزوت داده بود تا از او مراقبت کند نه به ویولت.

,[categoriy]

روزنامه ها ولی ادعا می کردند که کوچک ترین کودک نجات یافته از غرق شدن کشتی تایتانیک کودکی 11 ماهه با نام هادسون تزور آلیسون بوده است. با این حال در آن موقع هرج و مرج زیادی وجود داشت و ثابت کردن درستی یا نادرستی این ادعاها امکان پذیر نیست اما کاملا واضح است که یک بار دیگر ویولت از غرق شدن نجات پیدا کرد. این فاجعه هم نتوانست ویولت را از کار کردن روی کشتی منصرف کند و او همچنان تصمیم داشت به کارش ادامه دهد.

در دوران جنگ جهانی اول ویولت به عنوان پرستار جزو خدمه کشتی خواهر تایتانیک یعنی بریتانیک استخدام شد و سفرهای خودش را در دریای اژه آغاز کرد. با توجه به سابقه کاری ویولت در کشتی های قبلی شما می توانید حدس بزنید که چه اتفاقی برای بریتانیک افتاد. بله درست است، بریتانیک هم به سرنوشت المپیک و تایتانیک دچار شد.در سال 1916 بریتانیک در دریای اژه وارد منطقه ای شد که توسط زیردریایی های آلمانی مین گذاری شده بود و با انفجار چند مین صدمات زیادی به بریتانیک وارد شد و این کشتی با آسیب هایی که دیده بود به سرعت در دریا فرو رفت و غرق شد.

چون کشتی به سرعت در حال غرق شدن بود، ویولت به اندازه کافی خوش شانس نبود تا بتواند در یکی از قایق های نجات سوار شود، بنابراین بهترین کار این بود که از کشتی به داخل دریا بپرد و شنا کند. ویولت در دفتر خاطراتش نوشته بود: «هنگامی که بریتانیک داشت در دریا فرو می رفت من درون آب شیرجه زدم اما دکل کشتی روی سرم افتاد.

در آن موقع به دلیل سرمای بیش از حد آب و ترس از غرق شدن متوجه ضربه شدیدی که به سرم خورد نشدم، سرانجام بعد از اینکه کشتی کاملا در آب فرو رفت، قایق های نجات برای یافتن بازماندگان برگشتند و خوشبختانه من را پیدا کردند اما در طی یک سال بعد دچار سردردهای شدیدی شدم و زمانی که بعد از یک سال به دکتر مراجعه کردم مشخص شد که در آن حادثه شوم، جمجمه من شکسته است.»

ویولت به شوخی در دفتر خاطراتش نوشته بود که به خاطر موهای نرم و بلندش از ضربه مغزی و مرگ نجات پیدا کرده است. این دفعه سومی بود که ویولت از حادثه غرق شدن یک کشتی بزرگ به صورت عجیب و حیرت انگیزی نجات پیدا کرده بود. بعد از این حادثه، روزنامه های آن زمان از ویولت به عنوان زنی طلسم شده که در هر کشتی بزرگی که کار می کند باعث غرق شدن آن کشتی می شود ولی خودش سالم می ماند، یاد کردند.

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 286 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 16:30

آکاایران: مهران اخوان ذاکری در یادداشتی تاسف انگیز با بیان جزئیاتی از زندگی شخصی خود، اینگونه از همسر بازیگرش سخن گفته است.

به گزارش آکاایران:

,بیوگرافی امید علومی,طلاق بازیگران,طلاق سحر قریشی,[categoriy]

علت طلاق سحر قریشی از زبان همسر سابقش مهران اخوان + عکس -آکابیوگرافی امید علومی,طلاق بازیگران,طلاق سحر قریشی,مهران اخوان ذاکری,همسر امید علومی,همسر اول سحر قریشی,همسر سحر قریشی,اخبار داغ

آکاایران: علت طلاق سحر قریشی از زبان همسر سابقش مهران اخوان + عکس


۵ سال است خانم “سحر قریشی” همسر قانونی من است.
همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته” اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانش بوده ! ”
اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!
به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.
اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده فیلم “دلنوازان” که با من برخورد بدی هم داشت.
جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟
در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.

نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که “پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.”

,بیوگرافی امید علومی,طلاق بازیگران,طلاق سحر قریشی,[categoriy]

مهران اخوان ذاکری هستم. متولد ۲۱/۵/۶۲ ، مهندس کامپیوتر هستم و مدرک بین المللی آرایشگری گرفتم.

در زمینه کامپیوتر کار می کنی؟

نه،شغل آزاد دارم.

دوست نداشتی خودت بازیگر شوی؟

دوست داشتم بازیگر شوم و اگر کار خوبی پیشنهاد شود قبول می کنم.چون اعتماد به نفسش را دارم فکر می کنم موفق می شوم.

واقعا فکر  می کنی می توانی؟

بله،البته اولش سخت است و باید تجربه کسب کنم ولی این توانایی را در خودم می بینم.من می توانم سوپراستار شوم البته با تلاش و زحمت.

از اینکه همسرت بازیگر شده،خوشحالی؟

بله،خیلی خوشحالم فکر می کنم سحر لیاقتش را داشت.

وقتی می بینی مردم اورا می شناسند و مورد توجه است،حسودی نمی کنی؟

خودم دوست داشتم سحر اینکار را انجام دهد و بدون هیچ مشکلی اجازه دادم.چرا حسودی کنم.سحر همسر من است و دوستش دارم.

حضور سحر در دلنوازان چه تاثیری در زندگی خصوصی تان داشته؟

همه چیز مثل قبل است فقط در خیابان مارا می شناسند و عکس و امضا می گیرند.

معروف شدن سحر شمارا اذیت نمی کند؟

به هرحال یک سری مسائل طبیعی است و ما دوست نداریم زیاد به حاشیه برویم.

در کارهای خانه کمک می کنی؟

اصلا،دوست ندارم.

آخرین غذایی که درست کردی چی بود؟

ناگت مرغ!فقط غذای حاضری بلدم.

ادامه کار سحر را چطور می بینی؟

عالی،سحر می تواند سوپراستار ایران شود و من به این مسئله اعتقاد دارم.

تاکجا پشت سحر هستی؟

جواب این سوال سخت است!اما فکر می کنم تاآخرش پشت سحر هستم.

سحر و یلدا چقدر به یکدیگر شبیه هستند؟

۵۰-۵۰،اگر مظلومیت یلدا را کنار بگذارید،سحر می شود!

سحر شخصیت شیطونی دارد و فکر می کنم نقش های منفی را بهتر بازی می کند.گرچه نقش مثبت سخت تر است اما نقش منفی ماندگارتر است.

یلدا مثبت،منفی یا خاکستری است؟

خاکستری!یلدا بیشتر معصوم است.

,بیوگرافی امید علومی,طلاق بازیگران,طلاق سحر قریشی,[categoriy]
سحر قریشی و همسر اولش مهران اخوان ذاکری و همسر دومش امید علومی

گفتگو با سحـر قریشـی و همسرش مهران اخوان ذاکری قبل از طلاق در آذرماه ۱۳۸۹

در یکی از روزهای سرد پاییزی، با سحر قریشی و همسرش؛ مهران اخوان ذاکری در کافه فردوس قرار مصاحبه و عکس گذاشتیم. ما سعی کردیم که در این نشست و گفتگو، بیشتر با او آشنا شویم و در مورد ورودش به عرصه بازیگری از او سوالاتی بپرسیم. او متولد سال ۱۳۶۶ است و دلنوازان دومین کار او در عرصه هنر است، محافظه کار بودن جزء خصوصیت اخلاقی اوست، سوال های زیادی از او پرسیدیم البته بعضی از سوال ها را هم بنا به صلاحدید جواب نداد، تا از او سوالی نمی پرسیدیم پاسخی نمی داد.
,بیوگرافی امید علومی,طلاق بازیگران,طلاق سحر قریشی,[categoriy]

 علاقه به بازیگری

علاقه من به بازیگری از بچگی شروع شد، از دوران مدرسه پررنگ تر شد، ولی در دوران متوسطه کم کم فاصله ام با بازیگری زیاد شد و بعد از ازدواج هم دیگر به آن فکر نمی کردم. سه سال است ازدواج کردم و از زندگی ام راضی هستم. با اینکه چهره ام در خارج از فضای فیلم تقریبا متفاوت است، اما مردم وقتی مرا می بینند، می شناسند و از نقشم می گویند و تشکر می کنند، آنها به من قوت قلب می دهند خدا را شکر می کنم کاراکتر یلدا با مردم ارتباط خوبی برقرار کرد.

 ورود به سینما

از طریق یکی از آشنایان همسرم به من پیشنهاد شد که تست بدهم، من هم تست دادم و قبول شدم. اولین بار با؛ امیر جعفری، نیما شاهرخ شاهی، سیاوش خیرابی، سارا خوئینی ها و… همبازی شدم و کارم را شروع کردم. سر فیلمبرداری فیلم «لج و لجبازی» بودیم که خیرابی مرا به آقای سهیلی زاده معرفی کرد، چند ماهی بود گروه به دنبال بازیگر نقش «یلدا» می گشت، که آمدم و تست دادم و برای بازی در «دلنوازان» انتخاب شدم.

من تا به حال کلاس بازیگری نرفتم و لج و لجبازی تجربه خوبی برای من بود و همکاران خیلی به من کمک کردند. در دلنوازان هم همین اتفاق افتاد. تجربی کار کردن را دوست دارم و فکر می کنم موفق هم خواهم شد، البته شاید در آینده نیاز پیدا کنم، بازیگری را به صورت آکادمیک دنبال کنم.

 ترانه مادری

یکی از بهترین تجربه هایم کار با آقای سهیلی زاده بود، مدیریت ایشان در گروه مثالزدنی است، تا الان خیلی راضی ام چند روز پیش به ایشان گفتم؛ امیدوارم همیشه همه چیز به همین خوبی باشد.در این کار من خیلی از همکاران کمک گرفتم، آقای حاتمی بسیاری از تجربه هایشان را در اختیارم گذاشتند و خود آقای سهیلی زاده هم در شکل گیری یلدا و نوع بازی من بسیار تاثیرگذار بودند.من قبل از این کار، آشنایی با آقای سهیلی زاده نداشتم ولی زمانی ترانه مادری را دنبال می کردم و خیلی کار ایشان را دوست داشتم، در آن فیلم حضور بازیگران جوان، باعث جذابیت بیشتر می شد. آن زمان که ترانه مادری پخش می شد به جرات می توانم بگویم به این همکاری فکر نمی کردم ولی بالاخره به این گروه رسیدم و این خیلی برایم جالب بود. (ترانه مادری هم توسط سهیلی زاده کارگردانی شد و تهیه کنندگان آن مهران مهام و ایرج محمدی بودند.)

,بیوگرافی امید علومی,طلاق بازیگران,طلاق سحر قریشی,[categoriy]

 غرور، هرگز

دچار غرور نشدم، اما نگاهم نسبت به خودم و آینده ام تغییر کرده و هدفم برای ادامه زندگی عوض شده،  حالا همه مرا می شناسند و باید بهتر از گذشته باشم، گرچه سعی کردم، رابطه ام با اطرافیان تفاوتی با گذشته پیدا نکند.

پیشنهادهای جدید

بعد از این کار و پخش چند قسمت، پیشنهادهای زیادی به من شد اما بنا به دلایلی پیشنهادها را قبول نکردم، درباره سریال ها هم باید بگویم به خاطر فشردگی کار «دلنوازان» نمی توانستم پیشنهادها را قبول کنم و در کار دیگری حضور داشته باشم.

مهران اخوان ذاکری؛ همسر سحر قریشی در مردادماه ۱۳۶۲ به دنیا آمده، او در پاسخ به این پرسش که خودش سحر را به سینما معرفی کرد  برایمان گفت: «اکثر دوستان من بازیگر هستند، از طریق برخی از آنها برای «لج و لجبازی» با آقای زبردست آشنا شدیم و بعد که سیاوش خیرابی سحر را به گروه دلنوازان معرفی کردند.»

از او می پرسیم: «آیا حرفه کاری شما با هنر مرتبط است؟» که می گوید: «مدرک مهندسی کامپیوتر دارم و درحال حاضر شغلم هم آزاد است، تا به حال هم نه کار هنری انجام دادم و نه در مقوله سینما فعالیتی کردم.»

مهران در مورد همسرش می گوید: «از موقعیت او راضی ام، در رابطه با کیفیت کار سحر هم به نظرم می تواند بسیار بهتر باشد و نقش های متفاوت تری را بازی کند. من هم موافق این هستم که او می تواند نقش های منفی را خیلی خوب بازی کند.»

او در پاسخ به این پرسش که ازدواج بازیگران می تواند بین آنها و سینما فاصله بیندازد اما شما به عنوان کسی که او را به سینما معرفی کردید، بعدا پشیمان نمی شوید؟ گفت: «نه، وقتی ایشان بدون حتی یک دقیقه شرکت در دوره بازیگری اینقدر قوی کار کرده و از پس نقش برآمده، پشیمان که نمی شوم هیچ، افتخار هم می کنم.»

خانواده سبز

اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها -

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 16:30

آکاایران:  به گزار ش ناز وب، شهره سلطانی که چند روز دیگر، کنسرت ویژه بانوان را در تالار وحدت اجرا می کند، گفته است: من نسبت به موسیقی، آدم پرت و پلایی نبوده ام که بخواهم از سر هوس کنسرت برگزار کنم.

به گزارش آکاایران: شهره سلطانی – بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده گروه موسیقی دات – اظهار کرده است: رشته تحصیلی من در هنرستان و دانشگاه، موسیقی بوده است. من همیشه سازم را زده و آوازم را خوانده ام و جزو افرادی نیستم که بخواهم نمایش یا شو بدهم.

سرپرست گروه موسیقی «دات» ادامه داده است: من سنتور را به عنوان ساز اصلی و پیانو را به عنوان ساز مادر می نواختم و آواز سنتی را نزد هنگامه اخوان آموختم. در چند سال اخیر، گرایش موسیقی من از سنتی به پاپ تغییر کرده است. من پیش از این، در دوران دانشجویی به عنوان نوازنده روی صحنه رفتم و حدود یک ونیم سال پیش، کنسرتی را کارگردانی کردم.سلطانی با اعتقاد به این که موسیقی پاپ بانوان مهجور واقع شده است، بیان کرد: من از زنان انتظار دارم که از این موضوع حمایت کنند تا مسؤولان متوجه شوند که این یک ضرورت است. من برای بچه های کار، زمین و صلح می خوانم و برای کاری که انجام می دهم، پیام دارم.

,[categoriy]

او درباره گروه موسیقی «دات» نیز توضیح داده است: این گروه را من تشکیل دادم و سرپرستی آن را برعهده دارم. معنی نام آن نیز فرشته قانون و عدالت می باشد. این یک گروه است که اعضای آن را زنان تشکیل می دهند. سازهای پاپ و مدرن، سازهای دوم اعضای این گروه است.

این هنرمند با بیان این که با ساعت اجرای کنسرتش (سه بعدازظهر) مشکل دارد، گفته است: این، قانون است که کنسرت بانوان در چنین ساعت هایی برگزار می کنند. درخواست من از زنان این می باشد که قبل از دیدن اجرا، قضاوت نکنند.

سلطانی همچنین اضافه کرده است: دوست ندارم کارها را بازخوانی کنم، در این کنسرت هفت نوازنده همراه من می نوازند و 11 قطعه را اجرا می کنیم. از میان این قطعات، 9 قطعه جدید و ساخته من می باشد، اما آثار نوستالژیک هم داریم. کنسرت گروه موسیقی «دات» به سرپرستی شهره سلطانی 30 و 31 تیرماه ساعت 15 در تالار وحدت روی صحنه می رود.


بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 436 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 11:50

,[categoriy]

ماجرای تکان دهنده زنی که شوهرش او را اجاره می دهد

,[categoriy]

ماجرای جالب شب زفاف یک زوج جوان + تصاویر

,[categoriy]

جذاب ترین دختر دنیا با پاهای 1.5 متری + تصاویر

,[categoriy]

ماجرای جنجالی همسر اول علی دایی (عکس)

,[categoriy]

عکس های خفن شنا کردن بازیگر معروف با همسرش در دریا

,[categoriy]

فرحزاد پاتوق دختر و پسرهایی که رابطه نامشروع دارند (تصاویر 18+)

,[categoriy]

ماجرای جالب دختر جذاب 25 ساله کمر باریک با باسن گنده + تصاویر

,[categoriy]

ماجرای رابطه جنسی خانم معلم ریاضی با دانش آموز نوجوان + تصاویر

,[categoriy]

این خانم دکتر برای درمان بیماران خودش را لخت می کند + تصاویر

,[categoriy]

ماجرای تجاوز جنسی به دختر باکره در دفتر کار + تصاویر

,[categoriy]

خواهر و برادری که 10 سال زن و شوهر بودند

,[categoriy]

اجاره زیباترین دخترها به مبلغ 25 هزار تومان برای یک شب خوشگذرانی

,[categoriy]

مردهای ایده آل برای آمیزش جنسی از دیدگاه زنان 18+

,[categoriy]

لخت شدن اعتراضی زن ایرانی در خیابان + تصاویر

,[categoriy]

زنا و همجنس بازی شاهزاده سعودی در عربستان + تصاویر

,[categoriy]

واکنش زنان هوس بازی که با ستاره ایدزی رابطه جنسی داشته اند

,[categoriy]

به بدن زیبای این دختر هیچ پسری نمی تواند دست بزند + تصاویر

,[categoriy]

عکس های تماشایی از زندگی بچه پولدارهای ترکیه

,[categoriy]

تجاوز وحشیانه به عروس باکره و سلاخی بدنش + تصاویر

,[categoriy]

پرتاپ شدن زوج جوان از پنجره هنگام رابطه جنسی (تصاویر 18+)

,[categoriy]

روش جالب برای تشخیص باکره بودن پسران

,[categoriy]

اتفاقاتی که در خانه های مجردی دختران و زنان مطلقه می افتد

,[categoriy]

در این کشور دختران می توانند شوهر کرایه ای داشته باشند

,[categoriy]

قبیله ای که ساکنانش لخت مادر زاد هستند + تصاویر

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:57

,[categoriy]

بیوگرافی مهرانگیز شکوری بازیگر و مجری زن ایرانی + تصاویر -آکابیوگرافی مهرانگیز شکوری بازیگر و مجری زن ایرانی + تصاویر -آکا

آکاایران: بیوگرافی مهرانگیز شکوری بازیگر و مجری زن ایرانی + تصاویر

آکاایران: مهرانگیز شکوری یکی از بهترین بازیگران ایرانی و مجری زن معروف است که اکنون در سن 35 سالگی به سر می برد. مهرانگیز شکوری متولد سال 1360 هجری شمسی و زاده گیلان است. مهرانگیز شکوری اکنون مجرد است و در خانواده ای مذهبی – سنتی زندگی می کند.

بیوگرافی بازیگران : مهرانگیز شکوری

به گزارش آکاایران: وی لیسانس مدیریت و دیپلماسی حرفه ای تبلیغات تجاری و فوق دیپلم روابط عمومی دارد. به گزارش سایت سماتک  همچنین در زمینه شعر و ترانه نیز دستی بر قلم دارد.

از سال 1380 وارد صدا و سیما شده است و از سال 1387 در شبکه بوسنی فعالیت بازیگری و گزارشگری را شروع کرده است.

فیلم های مهرانگیز شکوری
مترسک عاشق
دریا آن روز را از یاد نمی برد
در دنیای من
فوبیا

و اجرا در برنامه کودک شبکه دو برنامه مهمانی مهر و نیایش و شبکه کودک از جمله فعالیت های مهرانگیز شکوری میباشد.

جدیدترین عکس های مهرانگیز شکوری

,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]
,[categoriy]

مطالب جالب و خواندنی

بیشتر بخوانید

,[categoriy]

تولید پنیر با استفاده از باکتری های پا، زیر بغل و ناف

,[categoriy]

فستیوال پذیرایی از میمون ها در شهر

,[categoriy]

این پیرمرد 126 سال است که حمام نرفته است + عکس

,[categoriy]

شغل این زن کارمند، خوابیدن و استراحت در هتل ها است

,[categoriy]

ماجرای جالب زن ریش دار آمریکایی + تصاویر

,[categoriy]

چندش آورترین تاتوها و مدهای تنفرآمیز در سال جدید میلادی + تصاویر

مطالب تاپ

بیشتر بخوانید

,[categoriy]

ماجرای تکان دهنده زنی که شوهرش او را اجاره می دهد

,[categoriy]

ماجرای جالب شب زفاف یک زوج جوان + تصاویر

,[categoriy]

جذاب ترین دختر دنیا با پاهای 1.5 متری + تصاویر

,[categoriy]

ماجرای جنجالی همسر اول علی دایی (عکس)

,[categoriy]

عکس های خفن شنا کردن بازیگر معروف با همسرش در دریا

,[categoriy]

فرحزاد پاتوق دختر و پسرهایی که رابطه نامشروع دارند (تصاویر 18+)

,[categoriy]

ماجرای جالب دختر جذاب 25 ساله کمر باریک با باسن گنده + تصاویر

,[categoriy]

ماجرای رابطه جنسی خانم معلم ریاضی با دانش آموز نوجوان + تصاویر

,[categoriy]

این خانم دکتر برای درمان بیماران خودش را لخت می کند + تصاویر

,[categoriy]

ماجرای تجاوز جنسی به دختر باکره در دفتر کار + تصاویر

,[categoriy]

خواهر و برادری که 10 سال زن و شوهر بودند

,[categoriy]

اجاره زیباترین دخترها به مبلغ 25 هزار تومان برای یک شب خوشگذرانی

,[categoriy]

مردهای ایده آل برای آمیزش جنسی از دیدگاه زنان 18+

,[categoriy]

لخت شدن اعتراضی زن ایرانی در خیابان + تصاویر

,[categoriy]

زنا و همجنس بازی شاهزاده سعودی در عربستان + تصاویر

,[categoriy]

واکنش زنان هوس بازی که با ستاره ایدزی رابطه جنسی داشته اند

,[categoriy]

به بدن زیبای این دختر هیچ پسری نمی تواند دست بزند + تصاویر

,[categoriy]

عکس های تماشایی از زندگی بچه پولدارهای ترکیه

,[categoriy]

تجاوز وحشیانه به عروس باکره و سلاخی بدنش + تصاویر

,[categoriy]

پرتاپ شدن زوج جوان از پنجره هنگام رابطه جنسی (تصاویر 18+)

,[categoriy]

روش جالب برای تشخیص باکره بودن پسران

,[categoriy]

اتفاقاتی که در خانه های مجردی دختران و زنان مطلقه می افتد

,[categoriy]

در این کشور دختران می توانند شوهر کرایه ای داشته باشند

,[categoriy]

قبیله ای که ساکنانش لخت مادر زاد هستند + تصاویر

اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها -

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 277 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:57

آکاایران: درگذشت کارگردان محبوب و سرشناس ایران عباس کیارستمی در فرانسه شبهه و حرف و حدیث های زیادی به دنبال داشت ….

به گزارش آکاایران: ما کیارستمی را در فرانسه از دست دادیم، اگر ایران یا ترکیه بود شاید زنده می ماند. پس کسانی که او را به فرانسه فرستادند قاتل هستند.

مهرآباد – صابر قدیمی: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: دنبال کسی هستیم که اجازه داد کیارستمی به فرانسه برود. بنده هم به شدت با آقای نوبخت موافقم. ما کیارستمی را در فرانسه از دست دادیم، اگر ایران یا ترکیه بود شاید زنده می ماند. پس کسانی که او را به فرانسه فرستادند قاتل هستند.

تحقیقات میدانی و خیابانی به خوبی پیش رفته و به نتایج ارزشمندی رسیده ایم. از جمله اینکه مظنونی به نام بهمن کیارستمی به همراه تعدادی از همدستانش شرایط سفر را ایجاد کرده اند و در فرانسه با رییس بیمارستانی متروک در فرانسه و عامل نفوذی موساد به نام دولاب امیر جلساتی برگزار کرده اند.

به زودی با دستگیری دولاب و بهمن کیارستمی و برخورد شدید با آنها پرونده پر حاشیه بسته خواهد شد. ضمنا طبق مدارک موجود، عامل اصلی این اتفاق خود جناب کیارستمی هستند! ایشان  از معرفی خودشان اجتناب کرده اند و چیزی از موفقیت های خود نگفته است. به گفته کارکنان بیمارستان، آنها فکر می کردند جناب کیارستمی بیمار “معمولی” بوده و بعد ها فهمیدند فوتبالیست مشهوری است!

البته مطمئن هستم بیان این جمله فقط از روی دریغ و حسرت است که نتوانستند چند عکس سلفی خوب با ایشان بگیرند، وگرنه هیچ تفاوتی در ارائه خدمات به آدم مشهور و غیر مشهور وجود ندارد.

ضمنا از آنجایی که بنده بعضی وقت ها بحث های سنتی و صنعتی را با هم قاطی می کنم و به قول آن بیت معروف عبید زاکانی که:

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/ مگر اسباب طبابت همه آماده کنی!

تحقیقات اخیر ما نشان داد در پرونده ی فردی که  پای چپش شکسته بود و در اتاق عمل پای راستش را عمل کردند نیز مقصر اصلی خود فرد است. زیرا اطلاعات کافی ارائه نداده بودند. پزشک پرسیده کدام سمت درد داری؟ ایشان گفته اند : چپ. در نتیجه مقصر اصلی خود شخص است! زیرا توجه نکرده اند چپشان می شود راست دکتر و راستشان به چپ دکتر بر می گردد و اشاره دارد.

*مهرآباد، صفحه طنز خبرگزاری مهر است که روزانه با سوژه های اقتصادی، اجتماعی، هنری، ورزشی، خدای ناکرده سیاسی و غیره، به ویژه و غیره شوخی خواهد کرد.


بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 6:57

,[categoriy]

نذری لیلا اوتادی در آخرین روز ماه مبارک رمضان -آکانذری لیلا اوتادی در آخرین روز ماه مبارک رمضان -آکا

آکاایران: نذری لیلا اوتادی در آخرین روز ماه مبارک رمضان

آکاایران: نذری لیلا اوتادی در آخرین روز ماه مبارک رمضان ، در ماه مبارک رمضان بیشتر افراد در جامعه از هر نوع قشری سعی میکنند یه شب افطاری را به دوستان و آشنایان یا مراکز خیره بدهند تا از ثواب آن بهرمند شوند و همچنین افطاری دادن یک لذت خاصی دارد که همه دوس دارند آن حس عجیب را تجربه کنند خانم لیلا اوتادی بازیگر کشورمان نذری داشته و  شبی  به مدد جویان و ممد کاران  افطاری داده است .

 

نذری لیلا اوتادی در آخرین روز ماه مبارک رمضان 

به گزارش آکاایران: عکس جدید لیلا اوتادی

لیلا اوتادی با انتشار عکس های جدیدی صفحه شخصی اش را بروز کرد.

این بازیگر 33 ساله در ماه رمضان, نذری خود را در کنار ممدجویان مددسرای آفتاب نیلوفری ادا کرد.

لیلا اوتادی در این باره نوشت:

*****

نذری امروز برای مددجویان مددسرا آفتاب نیلوفری

در کنار جمعی از عزیزان مددکار که بسیار زحمت میکشن

و مددجویان عزیز

,[categoriy]

خانوم اوتادی و ممدجویان و مددکاران

,[categoriy]

نذر خانم اوتادی

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 283 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 1:59

آکاایران: خودروی لوکس زوج مشهور سینمای ایران

به گزارش آکاایران: بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی (متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰)، بازیگر اهل ایران است. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدۀ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. او در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد. مهدی پاکدل (زاده سال ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. وی دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز است.

,[categoriy]

خودروی لوکس زوج مشهور سینمای ایران! + تصاویر - سایت پونک -آکاخودروی لوکس زوج مشهور سینمای ایران! + تصاویر - سایت پونک -آکا

آکاایران: خودروی لوکس زوج مشهور سینمای ایران! + تصاویر


بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل
,[categoriy]

بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل
,[categoriy]

پایش

اخبار بازیگران،اخبار چهره ها،دنیای ستاره ها -

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 1:59

,[categoriy]

الهام حمیدی از مجرد ماندنش می گوید -آکاالهام حمیدی از مجرد ماندنش می گوید -آکا

آکاایران: الهام حمیدی از مجرد ماندنش می گوید

آکاایران: الهام حمیدی بازیگر محبوب سریال یوسف پیامبر(ع) متولد آذر سال 1356 در تهران می باشد. الهام حمیدی با حضور خود در برنامه شاد دور همی از دلیل مجرد ماندن  خود و مشکلاتی که در عرصه بازیگری وجود دارد گفت.و در پایان برنامه یکی از تابلو های خود را به موزه دور همی اهدا کرد.

 

به گزارش آکاایران: الهام حمیدی در برنامه دورهمی

مهران مدیری در برنامه شب گذشته «دورهمی» با پرداختن به موضوع مد و مدگرایی، هنجارها و بازتاب آن در جامعه میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد.

در ابتدای برنامه مهران مدیری با تعاریفی از واژه مد و ریشه آن در دنیای انسان های اولیه، نیم نگاهی به دنیای مد امروز داشت؛ از نوع پوشش بازیگران و عوامل فیلم های سینمایی در جشنواره ها گفت و درباره اشاعه آن در جامعه بیان کرد: هر آن چیزی که فلان بازیگر در فلان جشنواره به روی فرش قرمز پوشیده، فردا در همه مغازه ها و تن همه مردم است.

همچنین در ادامه کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» عنوان کرد: حوزه مد و مدگرایی نه تنها نوع لباس و یا آرایش چهره را تحت تاثیر قرار داده است، بلکه پدر دنیای ادبیات را هم درآورده و تمام لفظ ها و واژه ها را تغییر داده است.

«دورهمی» در شب گذشته به انضمام بخش نمایشی که داشت میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد و مهران مدیری او را فردی مظلوم، آرام، مثبت، عاشق نقش های تاریخی توصیف و به روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد.

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از سلام و احوالپرسی با تماشاگران و همچنین بینندگان پای تلویزیون درباره مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا مظلوم نیستم و شما از آن طرف ماجرا خبر ندارید. شاید این مظلومیت به خاطر نقش هایی است که من بازی کردم. متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده می شود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای طنز هستم و خیلی دوست دارم کاری طنز بازی کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آن را بازی کنم.

مهران مدیری در راستای صحبت های حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر می کند برای راحتی کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند که برای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند. متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

مهران مدیری با توجه به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش طنز به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم با ابراز خوشحالی پذیرفت.

عکس یادگای الهام حمیدی و مهران مدیری

,[categoriy]

حمید

بیوگرافی شناسی...
ما را در سایت بیوگرافی شناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان biographies بازدید : 228 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 1:59